• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • let kunde

Resultater for

Tjenesteudbyder - Let kunde

Tjenesteudbyder
  1. SIKMA CONSULTING

    Danmark

    Sikma Consult er en konsulentvirksomhed der tilbyder konsulentydelser og rådgivning om sikkerhed, miljø og arbejdsmiljø, herunder hjælp til APV, til virksomheder. De tilbyder indenfor disse områder deres kunder let anvendelige og værdiskabende løsninger i form af rådgivning, konsulentydelser og digitale løsninger. De har opgaver hos mange forskellige typer virksomheder i hele Danmark, hvor de bidrager løbende til at beskytte natur og miljø. Herudover, bidrager de til at der ude på virksomhederne kan skabes et sikkert og sundt arbejdsmiljø for de ansatte. Deres opgaver spænder bredt fra decideret rådgivning og arbejdsopgaver udført af en konsulent, ergoterapeut eller psykolog over kurser og løbende lovserviceordninger. Endvidere tilbyder de også en løsning af en tidsbesparende digital løsning til arbejdspladsvurderinger og trivselsmålinger. "Vi sætter en stor ære i at levere topprofessionelt arbejde, fleksible ydelser og løsninger samt god og hurtig support til vores kunder. Alt sammen til attraktive priser uden, at vi går på kompromis med kvaliteten".

  2. MERKUR SERVICE

    Danmark

    Merkur Service er et rengøringsfirma som dækker hele København og resten af Sjælland. Vi leverer kvalitetssikret rengøring og for at sikre rengøringskvaliteten gør vi brug af INSTA 800 til at sikre kvaliteten af vores rengøring er i orden. Vi bruger vejledende stikprøvekontroller en gang om måneden. Dette er dog afhængigt af vores kunders ønsker, samt eventuel skærpet krav til rengøringskvaliteten. Ligesom der ved opstart af et nyt sted vil være øget opstartskontrol for at sikre en let og glidende opstart for vores kunde. Med brugen af INSTA 800 er der mulighed for varieret rengøringskvalitet på de arealer der skal rengøres. Det kan være en kælder, hvor man ikke ønsker den samme renhed, som man vil have i sin reception, hvor kunder danner sit førstehåndsindtryk af virksomheden. Hos Merkur Service tager vi altid udgangspunkt i kundens ønsker og erfaring til at sammensætter en unik løsning der er tilpasset virksomhedens behov. Vores rengørings- og serviceløsninger er fleksible og kan ændres fra dag til dag, hvis der skulle opstå behov for dette. Vi har også en høj fokus på miljøet og derfor bruger vi kun Svanemærket rengøringsmidler i rengøringen, når det er muligt. Vi holder ligeledes vores vandforbrug nede på lavest mulige niveau uden at dette går udover kvaliteten af den færdige rengøring. Vi tilbyder som rengøringsfirma vores services til både små og store virksomheder, der er beliggende i København, samt resten af Sjælland.

  3. TEA SOLUTIONS

    Danmark

    Tea Solutions er et webbureau, der bygger digitale løsninger til virksomheder i alle størrelser inden for alle brancher. Vi beskæftiger os primært med at bygge websites og e-handel i Umbraco CMS. Dette har vi gjort siden virksomheden blev startet i 2007. Siden begyndelsen har vi hjulpet mere end 200 virksomhed med at få succes med deres webløsning. Vi besidder derfor en masse værdifuld erfaring, som vi også tager med ind i projektet for alle vores nye kunder. Hos os er du ikke bare en ”kunde”, men en samarbejdspartner. Vores målsætning er altid at skabe målbare resultater for dig og din virksomhed. Det gør vi ved at bygge webløsninger der gør det væsentlig lettere for dig at drive din virksomhed. Det kan være simple tiltag som et nyt website der er nemt at vedligeholde, men kan i lige så høj grad, være kompliceret integrationer der automatisere manuelle processor. Vi hjælper også virksomheder med at markedsføre deres produkter eller ydelser. Dette sker typisk efter at vi har færdiggjort din webløsning, så den teknisk er fuldstændig i orden. Herefter kan vi hjælpe med at lave målrettet SEO-optimering og annoncering, så din virksomhed får de rigtige potentielle kunder ind på jeres website eller e-handelsløsning og skaber mere salg. Du skal derfor kontakt Tea Solutions, hvis du er på jagt efter et dygtigt, ærligt og erfarent webbureau. Vælg os når kunderne skal vælge dig og din virksomhed. Se alle vores kundecases på vores website, eller kontakt os og lad os komme i gang.

  4. TRANSPORTECA

    Danmark

    Transporteca er grundlagt af erfarne ledere fra A.P. Møller-Mærsk, og har som formål at forbedre købsoplevelsen for virksomheder på jagt efter transportløsninger. “Vores drøm er, at det en dag bliver lige så let for mindre virksomheder at bestille import af varer, som det er at bestille en flybillet.” Morten Find Lærkholm, Grundlægger & Administrerende Direktør Vi vil tilbyde en portal hvor kunderne hurtigt kan få et overblik over alle de tilgængelige transportløsniger og derefter vælge den løsning som bedst dækker deres specifikke behov. Derefter skal det være både hurtigt og nemt at bestille og betale for den valgte løsning.

  5. LINGOBOB

    Danmark

    LingoBob er et professionelt oversættelsesbureau, som har kundens ønsker og behov i fokus. LingoBob oversættelsesbureau tager altid udgangspunkt i den specifikke tekst, som du ønsker oversat, hvad den skal bruges til, og hvor hurtigt du skal bruge den. På denne måde får du et oversættelsesbureau, der hurtigt kan udvælge den rigtige oversætter med de rette kompetencer til opgaven. Hos LingoBob kan vi oversætte over 70 forskellige sprog, og dermed kan vi tilbyder mere end fem tusind forskellige kombinationer. De mange forskellige kombinationer gør det muligt, altid at levere oversættelser af høj kvalitet, kombineret med en favorabel pris. Vi udvikler software som gør det lettere, billigere og hurtigere for dig, når du skal have oversat en tekst - uanset omfang, sprog eller særlige krav som eksempelvis juridisk, teknisk eller medicinsk tekst. Vi har samlet tusindvis af professionelle oversættere, som kun oversætter til deres modersmål. Vedhæft dit dokument og modtag pris og leveringstid, med det samme. Systemet sikrer at din oversættelse altid tilbydes til lavest mulige pris, og udføres af oversættere som er specialister inden for den valgte sprogkombination.

Office Building Outline icon
En side til din virksomhed
Kan du se dette? Også dine potentielle kunder Tilmeld dig nu for at blive synlig på europages.
  1. TRANPRO

    Danmark

    Vi er en af de nyere aktøre i branchen der tilbyder flere forskællige service til vores kunder, Vi tilbyder vores kunder transport, kurer og flytteservice og ligger i udkanten af københavn/Østerbro, hvilket gør at vi let kan kommer ud og ind af storbyen. Vi sammenarbejder med nogle af landes bedste sammenarbejdpartner inden for branchen, hvilket gør at vi kan tilbyde vores kunder en skræddersyet løsning hvad enden der er tale om transport af Fødevarer, Reservedele, Møbler, Stykgods, Pallegods, Pakkegods, Musikudstyr, Personfølsomme oplysninger, Sikkerhedsmakulering, kunst og flytteopgaver. Vi er utrolig servicemindet og juster/evaluere hele tiden på hvad vi kan gøre beder, for at vores kunder altid for den bedste oplevelse.

  2. BODY TREATMENT IVS

    Danmark

    nsker du at ændre din livsstil, og samtidig gå ned i vægt? Men har du brug for hjælp til at opnå disse mål? BodyTreatment er et firma, der fremstiller skræddersyede vægttabsløsninger, som du let kan implementere i dit liv.---------------------------------------------------------------"Ønsker du at ændre din livsstil, og samtidig gå ned i vægt? Men har du brug for hjælp til at opnå disse mål? BodyTreatment er et firma, der fremstiller skræddersyede vægttabsløsninger, som du let kan implementere i dit liv.BodyTreatments produkt er kost- og træningsprogrammer tilpasset den enkelte kunde, der enten varer 8, 12 eller 16 uger. Alle forløb styres af en personligt tilknyttet træner og sammensættes ud fra din situation. Det særlige ved BodyTreatment er at kommunikation mellem os og dig udelukkende foregår over telefon eller via mail. Vi ved nemlig at vores kunder har for travlt til at mødes, og i stedet prioriterer hurtig og effektiv kontakt online.Med et forløb hos os får du en introducerende samtale, hvor vi lærer dig at kende, en individuel kostplan, et træningsprogram, en opskriftsamling, træningsvideoer, regelmæssige statussamtaler og en afsluttende samtale. Mærk energien komme tilbage i dit liv med BodyTreatments personlige kost- og træningsprogrammer. I samarbejde guider vi dig til de ændringer i din livsstil, som du sigter efter. For mere information, kontakt os på telefon 71 99 54 63 eller udfyld formularen på vores hjemmeside. Vi glæder os til at påbegynde et forløb med di

  3. FLYTTEFIRMA NU

    Danmark

    Vores stærke og brede netværk af samarbejdspartnere sikrer, at vi altid finder de 3 bedste flyttefirmaer i forhold til pris og kvalitet! Her på siden har vi gjort det meget lettere for dig, at søge efter flyttefirmaer og finde frem til lige netop det flyttefirma, der passer perfekt til dig og som opfylder netop de kriterier som du har! Du behøver ikke at spilde tid på at finde Flyttefirma og indhente tilbud. Lad Flyttefirmaet find dig. Dit flytteopgaver bliver sendt ud til alle de flyttefirmaer, vi har registreret i vores database. inde for et kort 48 timer De fleste af vores registrerede flyttefirmaer vender tilbage. Når vi indhenter tilbud til dig, så ved flyttefirmarne at de er i konkurrence og giver derfor et ekstra godt tilbud. Dvs I gennemsnit sparer vores kunder op til 35% på deres flytning, når de har søgt tilbud gennem flyttefirmanu.dk Gratis at brug Flyttefirma Nu Flyttefirmanu er 100% gratis for dig at brug . De tilbud vi henter til dig er uforpligtende. Det er op til dig, om du vil bruge dem. Proceduren er meget simpel og tager kun 2 minutter. Du skal blot udfylde formularen med dine kontaktoplysninger samt indtaste eventuelle kriterier du har for flytningen. Tryk herefter på knappen ”INDHENT TILBUD” - så sikrer vi, at du kommer i kontakt med nogle dygtige og kompetente folk, der kan hjælpe dig i processen med at finde frem til det bedste flyttefirma for dig.

  4. LAMBRECHT INFO

    Danmark

    LAMBRECHT INFO ER DANMARKS FØRSTE INTERNET- OG E-MAILBASEREDE UDBUDSSERVICE I 1996 startede Lambrecht INFO som de første i Danmark med at tilbyde internet- og E-mailbaserede udbudsservices. Lambrecht INFO tilbyder kvalitativ udbudsinformation primært til rådgivere i byggebranchen. Med vores informationer er vores kunder sikret branchespecifikke kvalitetssorteringer, som betyder, at de udelukkende modtager information, der er relevant for dem og deres virksomheder. Vores informationsmuligheder til aktører i byggebranchen: - Lambrecht UDBUD, få alle udbud, der er relevante for dig direkte i din indbakke. Udover at overvåge udbydere, der er omfattet af tilbudsloven herunder stat, kommune, regioner, forsyningsvirksomheder, almene boligselskaber m.v. overvåger vi også alle EU-udbud - Lambrecht LEADS, få hurtig og effektiv overvågning af politiske beslutninger i forbindelse med offentlige byggeprojekter, kendskab til offentlige udbud - længe før det udsendes, viden om offentlige opgaver, som ikke nødvendigvis kommer/skal i udbud, besked hver gang der er opgaver eller projekter, der matcher dine interesser - Helt automatisk. Vores udbudsinformationer gør det let for dig at være opdateret og endda på forkant med, hvad der sker i den danske byggebranche. Vi foretager dagligt en omfattende kvalitetssortering og kategorisering af dagens licitationer, udbud og mulige kommende opgaver.

  5. EFFIHUB APS

    Danmark

    Effihub er et klippekort- og timeregistreringssystem, der er målrettet kreative freelancere og mindre bureauer - især webdesignere, grafikere, tekstforfattere og marketingfolk. Med Effihub kan du få 100% overblik over dine kunder, opgaver og deadlines. Det indbyggede stopur gør det let at tage tid på igangværende opgaver, og når de er færdige overføre dem til dine klippekort eller timesedler og fakturere dem via dit regnskabssystem. Dine kunder vil gerne kunne følge med i, hvor lang tid det tager at løse deres opgaver. Derfor hjælper Effihub dig med at skabe en gennemsigtig forretning, hvor du kan give dine kunder adgang til din egen brandede kundeportal. Her kan dine kunder logge ind 24/7 og finde fakturaer og se opgavelogs. Så behøver du ikke at sende rapporter eller svare på spørgsmål i telefonen om tidsforbrug. Der er også indbyggede automails, som du kan aktivere. De giver automatisk dine kunder besked om deres klipforbrug på deres klippekort. - Og når der er få klip tilbage - eller et klippekort er ved at udløbe - så kan du i automailen opfordre til køb af et nyt klippekort. Det sætter dit salg af klippekort på autopilot. Prøv Effihub i 14 dage. Der er ingen binding, og du behøver ikke et kreditkort for at oprette en prøvekonto. Hurtig og gratis dansk support på alle henvendelser.

  1. ADMIND A/S

    Danmark

    ADMIND A/S er et finanssystem der tilbyder virksomheder en række løsninger inden for bogføring, kassesystem, online booking system, webshop, og automatisk lager optælling. ADMIND udbyder en række relevante programmer efter virksomhedens behov. ADMIND tilbyder hele kasse delen, samt lagerstyringen og bogføringen automatiseres. Det gør det lidt for virksomhederne at bevare fokus på deres kunder. ADMIND tilbyder en rækker forskelige Programmer: Regnskabsprogrammet ADMIND- Office, som er et let tilgængeligt økonomisystem Regnskabsprogrammet er designet i et åbent IDE miljø. Det vil sige systemet kommer med administrative funktioner som; et finansmodul, et salgsmodul og et købsmodul. ADMIND A/S skræddersyer disse løsninger til virksomhederne. AMIND CARE- er en komplet løsning til frisører/salon branchen. Her tilbyder ADMIND A/S mere end "bare" et online booking system. ADMIND CARE, er langt mere end dette, Det er et all in one program der også giver virksomheden adgang til et automatiseret lager, samt personalestyring.

  2. DECOPLANT A/S

    Danmark

    Hos DECOPLANT arbejder vi med planteservice og planteløsninger til erhverv. Vi er beliggende i Galten ved Aarhus, og vi servicerer erhverv, skoler, institutioner og private med smukke og sunde planteløsninger og planteservice. Hos DECOPLANT arbejder vi målrettet med at sikre vores kvalitet, så vores planteløsninger ude omkring i de danske virksomheder står skarpt. Med DECOPLANTS planteservice får I en fast servicegartner, som kender jeres planter og indretning, så I ikke skal bruge tid og ressourcer på at guide gartneren rundt, når vi kommer og passer jeres kontorplanter og plantevægge. Vores dygtige, faglærte gartnere kommer forbi hver 3. uge og sørger for, at kvaliteten er i top, så I kan nyde jeres planter fuldt ud. Hvis der skulle opstå en situation, hvor I har behov for gartneren kommer forbi inden næste besøg, planlægger vi et ekstra visit hurtigst muligt. Ønsker I jer et grønt loungeområde eller planter, der kan opdele og skabe hygge i storrumskontoret? Vi er fulde af gode ideer til nye plantemiljøer med bæredygtigt fortegn. Er du ny kunde hos DECOPLANT, kommer vi gerne ud og ser jeres lokaler, så i kan få god rådgivning til placering, indretning og valg af planter. Hvis du allerede er kunde hos DECOPLANT, kan du blot spørge din gartner til råds eller ringe til vores kundeservice. Det er også muligt at få et erhvervslogin til vores webshop, som gør det let at supplere med nye planter og krukker til jeres eksisterende plantemiljø.

  1. NET BOLIGADVOKAT

    Danmark

    Advokat firma med prisgaranti HVORFOR VÆLGE NETBOLIGADVOKAT Der er ofte mere end 150 sider i en bolighandel og i disse dokumenter kan der være farer og faldgruber, som du skal leve med konsekvenserne af i mange år. Derfor er gennemførelsen af en bolighandel ikke for amatører. Med NetBoligAdvokat som professionel rådgiver er du sikret mod ubehagelig overraskelser. Vi yder rådgivning omkring hele bolighandlen - fra evt. forhandling af købsprisen til gennemgang af købsaftale, tilstandsrapport, ejerskifteforsikring og handlens dokumenter. Herudover varetager vores boligadvokat alle ekspeditioner i en handel og kan foretage tinglysning af skøde og udarbejdelse af refusionsopgørelse. Hos NetBoligAdvokat holder vi dig altid løbende orienteret om handlens forløb og lægger stor vægt på at yde hurtig og effektiv rådgivning og ekspedition. BOLIGADVOKAT MED LANDSDÆKKENDE RÅDGIVNING NetBoligAdvokat er en billig boligadvokat med stor erfaring med at yde køber- og sælgerrådgivning til kunder i alle dele af Danmark, idet rådgivningen i en handel let klares over telefonen eller fx Skype. Så hvis du skal bruge en billig samt god boligadvokat i Esbjerg, København, Odense, Århus, Aalborg eller andre steder i landet, kan vi også hjælpe dig. Hvis du derfor ikke ønsker at gå på kompromis med kvaliteten af rådgivningen, men ønsker at få advokatrådgivning på et højt niveau til en konkurrencedygtig pris er vi det rigtige valg.

  2. M.L.C TRANSPORT

    Danmark

    M.L.C. Transport tilbyder kørsel med følgebil til særtransport primært for kunder på Sjælland, der ønsker følgebil til let eller tungt sværgods.Men for at garantere landsdækkende service, har vi samarbejdspartnere på Fyn og i Jylland og derudover også i Sverige, Norge og Tyskland.Det sikrer, at du altid kan få en følgebil fra M.L.C. Transport, uanset om du befinder dig i Danmark eller udlandet.Vi beskæftiger os med: Særtransport med følgebilLet sværgodsTungt sværgodsØvrig transport og servicesTransportfirma med stor succesVi startede som transportfirma i 2012 i Ringsted med én følgebil, og nu er vi oppe på tre biler.Vores succes er til dels et resultat af vores følgebils entreprise, hvor vi tilbyder totalløsninger inden for ledsagelse af særtransport.Dertil får vi tit at vide af vores kunder, at vi leverer den bedste service, hvilket vi selvfølgelig altid stræber efter.Har du brug for kørsel med følgebil? Ønsker du hjælp fra et professionelt transportfirma med SDA godkendte følgebiler? Eller har du spørgsmål til kørsel med følgebil? Så er du velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.Transport med følgebil, lovpligtig forsikring & udstyrM.C.L. tilbyder SDA godkendte følgebiler med lovpligtig forsikring og udstyr.Dertil er vores chauffører også SDA-certificeret.STA står for Special Transport Assistance, og det er en uddannelse, der gør, at vi må dirigere færdsel, herunder lukke lyskryds, og eventuelt køre modsat i trafikken.Du er derfor garanteret en kompetent chauffør sa

  3. ETS COLLARD SA

    Belgien

    Virksomheder Collard har specialiseret sig i levering af fyringsolie (i provinsen Liège), salg af byggematerialer og flytning i Belgien. Fra de ægte, Ets. Collard er kendt for sin opfølgning på ordrerne fra kunderne. Brændselsolie der kan betaled pr. måned til rimelige priser, flytninger à la carte, rådgivning om valg af materialer : Hos Collard har vi tænkt på alt for at gøre dit liv lettere.

  4. DUUO APS

    Danmark

    Vores største mål er at gøre hverdagen lettere for jer, og derfor skræddersyr vi alle vores tilbud, så vi dækker alle jeres praktiske behov. DUUO er en moderne facility service virksomhed, som primært tilbyder pakkeløsninger til virksomheder, der ønsker diverse service hos den enkelte serviceleverandør. Duuo er drevet af Michael Strøyberg og Philip Fisker, som mødte hinanden i 2011. Derfra startede samarbejdet inden for servicebranchen, både som rengøringsassistent, vinduespudser, sælger og afdelingsleder. Michael og Philip fik smag på alle niveauer af facility service branchen, dette førte til en motivation om at drive egen virksomhed. Igennem disse år har vi, Michael og Philip, fået et stort indblik inden for kundernes behov. Vi ved, hvad vores kunder forventer af alle medarbejdere lige fra rengøringsassistent til administration.