• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • undervisningsmaterialer

Resultater for

Undervisningsmaterialer - Rusland

Rusland
  1. RDF GROUP LLC

    Rusland

    Royal Dress forms (RDf) har siden 2014 været er en russisk producent af førsteklasses mannequiner og tilbehør. Elastiske mannequiner passer til alle formål og kunder. De specielle funktioner ved mannequinerne fra RDf er, at de nemt kan komprimeres, de er modstandsdygtige over for stød og fald, og de vil bevare deres form. Der kan placeres synåle i mannequinerne, og man kan stryge tøjet direkte på mannequinerne. Udvalget af RDf inkluderer beklædningsformer til forskellige opgaver: Monica er en mannequin der gør det nemt at skabe papirmønstre til beklædning; Penelope er en professionel superblød mannequin til bustier, undertøj og korsetter; Betty er en mannequin i halv størrelse, som passer til kurser i beskæring og skræddersyning; Richard er en mandlig mannequin med skulderpuder til fremstilling af frakker og jakker. Mannequiner i fast højde og kropsbygning er designet til forskellige slags kropsformer. RDf tilbyder også produktion af personlige mannequiner i henhold til kundens kropsform.

  2. MAXLINK LINKEDIN MARKET ENTRY DIGITAL AGENCY

    Rusland

    ICBConnect er en global B2B salgsaccelerator der hjælper virksomheder med at komme ind på det globale marked, og udfører leadgenerering for IT virksomheder, salg og promovering af LinkedIn og udfører LinkedIn træning. ICBConnect fokuserer på en accelereret adgang (3-4 måneder) til regionale og globale markeder, finder potentielle klienter, partnere og investorer gennem LinkedIn værktøjerne. Virksomhedens hovedaktiviteter inkluderer: positioneringsvirksomheder og professionelle og accelerering af B2B salg på LinkedIn; Fortune 500 B2B salgsaccelereringsprogram; LinkedIn træning og undervisning af kundernes ansatte. Vores specialister vil hjælpe med at angive dit målpublikum og måderne at finde dem på LinkedIn; forberede scripts til TA og forbedre præsentationer så de bedre passer til platformens begrænsninger; vil give en ugentlig opdateret kontaktliste af "interesserede" beslutningstagere; træne ansatte i salgs- og/eller markedsføringsafdelingerne så de kan arbejde uafhængigt og effektivt anvende LinkedIn værktøjerne.