• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • salg

Resultater for

Salg - Rusland

Rusland
  1. SIBERIA GOLD LLC

    Rusland

    Siberian Gold LLC er en fabrik i Rusland der piller og forarbejder friske pinjekerner fra Sibirien. Siberian Gold er placeret i Moskva regionen. Vi specialiserer os i produktion af pinjekerner, forskellige kerner og frø (sennep, hamp, hør). Ved hjælp af farvesortering, kan vi opnå en høj grad af renselse af frø og kerner. Siberian Gold tilbyder 100 % naturlig koldpressede olier såsom cederolie, hørfrøolie, hampolie (uraffineret) uden andre urenheder. Alle varer som eksporteres sendes til vores varelager i Hamborg. Det betyder, at du kan købe vores produkter direkte fra det tyske varehus. Alle vores produkter vokser naturligt i de økologiske rene områder i Sibirien. Vores forarbejdningsteknologi giver os mulighed for at bevare alle vitaminer, en naturlig smag og de fordelagtige egenskaber i alle vores produkter. Siberian Gold tilføjer og bruger aldrig modificering, blæk, kemiske additiver og stoffer.

  2. STP LTD.

    Rusland

    Virksomheden STP LTD., er en Multi-Category, der opererer inden for Marketing branchen. Den opererer også inden for Direkte salg brancherne. Den er baseret i Chelyabinsk, Rusland.

  3. MAXLINK LINKEDIN MARKET ENTRY DIGITAL AGENCY

    Rusland

    ICBConnect er en global B2B salgsaccelerator der hjælper virksomheder med at komme ind på det globale marked, og udfører leadgenerering for IT virksomheder, salg og promovering af LinkedIn og udfører LinkedIn træning. ICBConnect fokuserer på en accelereret adgang (3-4 måneder) til regionale og globale markeder, finder potentielle klienter, partnere og investorer gennem LinkedIn værktøjerne. Virksomhedens hovedaktiviteter inkluderer: positioneringsvirksomheder og professionelle og accelerering af B2B salg på LinkedIn; Fortune 500 B2B salgsaccelereringsprogram; LinkedIn træning og undervisning af kundernes ansatte. Vores specialister vil hjælpe med at angive dit målpublikum og måderne at finde dem på LinkedIn; forberede scripts til TA og forbedre præsentationer så de bedre passer til platformens begrænsninger; vil give en ugentlig opdateret kontaktliste af "interesserede" beslutningstagere; træne ansatte i salgs- og/eller markedsføringsafdelingerne så de kan arbejde uafhængigt og effektivt anvende LinkedIn værktøjerne.