• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • værktøj

Resultater for

Værktøj

RuslandMoskva
  1. MAXLINK LINKEDIN MARKET ENTRY DIGITAL AGENCY

    Rusland

    ICBConnect er en global B2B salgsaccelerator der hjælper virksomheder med at komme ind på det globale marked, og udfører leadgenerering for IT virksomheder, salg og promovering af LinkedIn og udfører LinkedIn træning. ICBConnect fokuserer på en accelereret adgang (3-4 måneder) til regionale og globale markeder, finder potentielle klienter, partnere og investorer gennem LinkedIn værktøjerne. Virksomhedens hovedaktiviteter inkluderer: positioneringsvirksomheder og professionelle og accelerering af B2B salg på LinkedIn; Fortune 500 B2B salgsaccelereringsprogram; LinkedIn træning og undervisning af kundernes ansatte. Vores specialister vil hjælpe med at angive dit målpublikum og måderne at finde dem på LinkedIn; forberede scripts til TA og forbedre præsentationer så de bedre passer til platformens begrænsninger; vil give en ugentlig opdateret kontaktliste af "interesserede" beslutningstagere; træne ansatte i salgs- og/eller markedsføringsafdelingerne så de kan arbejde uafhængigt og effektivt anvende LinkedIn værktøjerne.

  2. BYYD

    Rusland

    BYYD er en tech-baseret russisk virksomhed, er udelukkende fokuserer på marketing og annoncering på mobiltelefoner. Vi yder fuld funktionel support for hver reklamekampagne på alle trin: instruktionsmøde, produktion og reklamedesign, design og produktion af reklamekampagner i apps til mobiltelefoner, en rapport om marketingkampagnen. Reklamebannerstørrelser: Fuldskærmsbannere, oprindelig format , rich-media bannere, video. Vores partnere er de største netværk og uafhængige reklamebureauer. Vores værktøjer omfatter alle nøgle-SSPs som giver os et sortiment på mere end 100.000 apps til mobiltelefoner med værktøjer overalt i verden, som sikrer en enestående rækkevidde. Vi tilbyder vores kunder Brand Lift service – en undersøgelse, som hjælper med at vurdere 'organic brand awareness' blandt mobiltelefonpublikummet under hensyntagen til den store procentdel af brugere, der kun bruger mobiltelefonen samt indsamling af data om øgningen af brand awareness efter annonceringsaktivitet.

Filtre

Resultater for

Værktøj

Antal resultater

2 Virksomheder

Kategori