• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • installation

Resultater for

Installation - Import eksport

Frankrig

Bekræftet af Europages

Metalfiberbrændere til nye eller eksisterende epoxypulverbelægningsinstallationer Metalfiberbrændere og infrarøde emittere til en mere effektiv, fleksibel og kompakt pulverlakeringsinstallation. ANVENDELSER TIL PULVERLAKERING Vælg metalfiberbrænderen lige fra designfasen: For-/efterbehandling, Tørring af maling, Teflon eller keramisk belægning, Kontinuerlig belægning... FORBEDRE DINE FACILITETER Pulverlakeringsprocessen: Forberedelse af substratet: rengøring, forvarmning Påføring af maling Gelering Polymerisering: Hærdning af maling

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Vi har installeret SCHÖPP® Allround strukturvelour på omkring 2000 baner siden 1994. Det kan bruges både med og uden vores Perfect Glide-ekstrudergranulat, og vi anbefaler, at man bruger tennissko uden slidbane. På grund af dets alsidighed og dets meget "ærlige" boldopspringsegenskaber er det lige værdsat af alle klasser af spillere. Fra 1994 til 1998 blev dette produkt produceret med 750 g/kvm. Siden da har en luvvægt på 1.000 g/kvm bevist sit værd. Garnvægten kan dog øges til 1.250 eller 1.400 g/kvm på forespørgsel. Det gør stoffets overflade endnu mere kompakt og slidstærk. Det, der er særligt vigtigt her, er, at den højere garnindlægsvægt fører til en højere luvtæthed på op til 300.000 bumser/kvm og kun marginalt til en højere luvhøjde, hvilket ville have en negativ indvirkning på boldens bounce-adfærd! En højere garnvægt er på ingen måde en ligeværdig erstatning for vores højelastiske, fyldstoffri polymerbelægning!

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Siden 1999 har vi også selv produceret boldfangsgardiner, som passer perfekt til farverne på det tofarvede tennisunderlag og giver en gammel tennishal et nyt look. Boldfangsgardinerne er skræddersyet på vores fabrik af polyesterstof af høj kvalitet (brandklasse B1). De hænges op med karabinhager på et stålkabel. Når du renoverer din tennishal med en tofarvet tennisoverflade og boldfangertæpper på bagvæggene - og på gavlvæggene, hvis det er nødvendigt - får du mulighed for at implementere helt nye farvekoncepter og gøre dine kunder opmærksomme på renoveringstiltagene ved hjælp af et nyt haludseende med en iøjnefaldende effekt. Ud over deres funktionalitet og flotte udseende giver kuglefangsgardiner også fordele med hensyn til akustik og varmeisolering.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

De glideflader, der blev brugt tidligere, havde en række svage punkter, som kan tilskrives de anvendte granulater: Kvartssand er for hårdt og ødelægger bundbelægningerne meget hurtigt, mens de forskellige gummigranulater er for bløde og for ujævne i formen, så de til gengæld bliver malet op relativt hurtigt. Begge glidemedier er kontroversielle på grund af det støv, de genererer, og de medfører ubehagelige bivirkninger som åndedrætsbesvær, misfarvning af tøj og en masse rengøringsarbejde i tennishallen og de sociale områder. En ny fremstillingsproces har gjort et stort fremskridt muligt: Perfect-Glide tennisgranulat males ikke ud af en gummiblok som konventionelt granulat, men spindes til tråde ved hjælp af en ekstruder og skæres derefter til en defineret længde i et kølebad. Denne proces gør det muligt at fremstille fine, støvfrie ekstrudermikrogranuler i en ny, optimeret linseform.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Ligesom SCHÖPP®Pro-Bounce er SCHÖPP®-Champion fremstillet af et særligt groft og robust polyamidgarn med en enkelt filamenttykkelse på 200 dtex. På grund af den større luvhøjde på 6 mm og en lavere filamenttæthed er overfladen mindre aggressiv end på "tekstilhardcourt". Den komfortable SCHÖPP® Champion henvender sig derfor primært til amatør- og klubspillere. Boldens opspring er langsomt, ligesom på en sandbane. Topspin og slice blødgøres en smule. Takket være den meget robuste overfladekonstruktion kan der også spilles på denne overflade med profilerede tennissko uden granulat. Med det valgfrie granulatfyld af 400 g/kvm Perfect Glide ekstruderet granulat minder SCHÖPP® Champion om en nålet ikke-vævet velour. I flere årtier har velourgulvbelægninger med nålefilt og granulatfyld bevist deres værd som tennisgulvbelægninger. Disse overflader var fremstillet af 100 % polypropylenfibre.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Det klassiske glatte velourgulv dominerede markedet for præstationsorienterede tennisbelægninger indtil 1990'erne. Det blev fremstillet af et specielt tennisgarn med filamenttykkelser på 30-40 dtex (fibertværsnit). Videreudviklingen af tennisketchere i løbet af de sidste 20 år har ændret tennisspillet fundamentalt. Udviklingen af ketsjere har gjort det muligt for fritidsspillere at accelerere bolden betydeligt. I dag skal tennisunderlaget bremse bolden mere og give den mulighed for at hoppe højere. Den meget hurtige klassiske velour er næsten helt forsvundet fra markedet i de fleste lande som følge af de ændrede krav til tennisunderlag. På den anden side er den strukturløse og ufyldte overflade foretrukket af præstationsorienterede tennisspillere. Med denne kundegruppe i tankerne er den seneste udvikling fra Schöpp et meget grovfibret velourgulv med en enkelt filamenttykkelse på 200 dtex!

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Tilbage i 1978 var Ralph Schöpp KG den første producent, der fremstillede en glat velouroverflade til en indendørs tennisbane - siden da er der blevet installeret mere end 2000 velourbaner. Den erfaring, vi har fået i løbet af denne periode, gør det muligt for os at tilbyde dig et virkelig perfekt produkt i dag - SCHÖPP®-Classic. En garnvægt på 1000 g/kvm og en luvtæthed på 244.000 bumser/kvm garanterer en overfladekvalitet, der ikke længere kan overgås, når det gælder sportsfunktionalitet og holdbarhed. sporty, hurtigt boldopspring i komfortversionen, høj gummielasticitet med god vurderingskomfort forventet levetid på ca. 15 år afhængigt af brugsintensiteten elegant, hyggeligt velour-look

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Kombinationen af vores meget komfortable tennisoverflader (punktelasticitet) med en fjedrende gulvunderkonstruktion (overfladeelasticitet) giver helt sikkert maksimal kraftreduktion! Haloperatører kan reklamere med, at deres valg af sportsgulv giver maksimal beskyttelse af leddene og kraftreduktion! På den anden side udvikler et fjedrende gulv kun sin komfort, når der er meget bevægelse. Spillere, der kun bevæger sig lidt, føler derfor ingen ekstra komfort! Med hensyn til boldens opspring (fladere) og den generelle spilleadfærd (f.eks. akustik) er fjedrende gulve en smagssag. Som regel vænner spillerne sig dog hurtigt til de ændrede spilleforhold. Et kompakt fjedrende gulv kan installeres oven på det eksisterende tennisgulv, forudsat at overfladen er plan. Det er ikke nødvendigt at fjerne og bortskaffe den gamle gulvbelægning! Hvis overfladen skal renoveres, kan det bundne tennisgulv fjernes.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Polymerbelægning - en banebrydende belægningsteknologi Komfortversionen af vores tennisgulve giver maksimal elasticitet takket være en polymerbelægning med en 400 g PES-elastisk fleece. Det 2 mm tykke elastiske fleecelag giver ekstra spillekomfort - du går som på skyer! Det særlige ved den elastiske fleece-polymerbelægning, som vi har brugt siden 2011, er dog ikke engang den elastiske fleece, som vi har tilbudt som komfortbagside siden 1994, men den helt nye belægningsteknologi i vores polymerbelægning, der blev introduceret i 2011.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Den nye generation af stofbagsider Når tæpperåvaren er blevet tuftet og indfarvet i den farve, kunden ønsker, får tennisgulvet den nødvendige luvbinding og stabilitet ved hjælp af bagsidebelægningen. Med den klassiske latexbelægning opnås garnbindingen og belægningen med en sekundær tekstilbagside (action back) ved hjælp af en meget kalkfyldt latexdispersion. Det gør tæppet relativt tungt og stift. Med denne belægningsteknologi kommer elasticiteten kun fra garnlaget, som også er slidlaget. Det betyder, at tennisgulve med en klassisk vævet bagside bliver hårdere år efter år, især på de vigtigste løbeområder, der udsættes for mest slid. Der er ikke noget bæredygtigt elastisk lag.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

I 1999 lancerede Schöpp-Sportboden GmbH Slide-kvaliteten, det første tekstiltennisgulv med en løkkestruktur, en absolut produktinnovation på markedet. Den revolutionerende fordel ved denne generation af overflader var, at den større mængde granulat, der kræves for at spille med profilerede tennissko, holdes meget bedre takket være den udprægede løkkestruktur. Den karakteristiske gummistruktur sikrer en jævn glideadfærd, når man spiller med profilerede sko! I 2010 videreudviklede vi strukturen på vores strukturerede loop-granulatoverflade. Den nye sildebensstruktur Winner er kendetegnet ved en særlig grov struktur, der giver en endnu mere bæredygtig, ensartet granulatfordeling og meget sandlignende ball bounce-egenskaber. Med en garntykkelse på 1.000 g/kvm og 256.000 N/kvm, afprøvet på ca. 1.000 Slide- og Winner-baner, har SCHÖPP® Winner en tuftkonstruktion af meget høj kvalitet.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Vi har vores eget hærdningsværksted med nedkøling af materialet i et polymerbad eller i olie. Priserne afhænger af hærdedybde, vægt og moduler af de tandede artikler. Vi hærder også andre metaldele. Vi hærder delene i henhold til kundens specifikationer. Hærdning på op til 3,0 mm er ikke ualmindeligt hos vores værdsatte kunder. Vi leverer allerede til kolleger og kunder fra følgende sektorer: bilindustrien, specialmaskiner, brobyggeri osv Der kan også udføres individuel hærdning af dine produkter. Vær også opmærksom på vores andre tjenester og se vores virksomhedsprofil. Zahnradwerk Pritzwalk påtager sig som selvstændig tandhjulsfabrik også produktionen af tandhjul, tandhjulsaksler, indvendige tandhjul, tandhjulskoblinger og flanger. Vi har produceret og hærdet med succes siden 1969 og leverer vores gearartikler til kendte virksomheder og tandhjulsfabrikanter. Du er velkommen til at kontakte os.

Anmod om et pristilbud

Tyskland

Bekræftet af Europages

Vi har vores eget hærdningsværksted med nedkøling af materialet i et polymerbad eller i olie. Priserne afhænger af hærdedybde, vægt og moduler af de tandede artikler. Vi hærder også andre metaldele. Vi hærder delene i henhold til kundens specifikationer. Hærdning på op til 3,0 mm er ikke ualmindeligt hos vores værdsatte kunder. Vi leverer allerede til kolleger og kunder fra følgende sektorer: bilindustrien, specialmaskiner, brobyggeri osv Der kan også udføres individuel hærdning af dine produkter. Vær også opmærksom på vores andre tjenester og se vores virksomhedsprofil. Zahnradwerk Pritzwalk påtager sig som selvstændig tandhjulsfabrik også produktionen af tandhjul, tandhjulsaksler, indvendige tandhjul, tandhjulskoblinger og flanger. Vi har produceret og hærdet med succes siden 1969 og leverer vores gearartikler til kendte virksomheder og tandhjulsfabrikanter. Du er velkommen til at kontakte os.

Anmod om et pristilbud

Frankrig

Bekræftet af Europages

Italien

Bekræftet af Europages

Gokarts er en af de bedst egnede underholdningsformer for unge mennesker, mænd og kvinder, som kan lide at konkurrere, mens de kører køretøjer med et sæde uden særlige kørefærdigheder. De køretøjer, som Bertazzon producerer, er designet til at være lette at betjene, både på faste baner (beton eller asfalt) og mobile baner. Disse køretøjer er udstyret med en perimetral oppustet gummikofanger, der er specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med gelænderet. Fås både i "Bare body"-version og med glasfiberkarrosseri (Sport, Buggy, ...).

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Galleon Race-forlystelsen består af en cirkulær udviklingsbane med fordybninger og to "kattelemme". Skinnen er understøttet af en stålhestestruktur, der er forbundet til den centrale krop med radiale longeron- og trækstænger. Hele metalkonstruktionen er varmgalvaniseret. Tolv vogne kører langs skinnen og er forbundet til en central rotor med radiale arme (sweeps). Fodbrædderne til vognene består af en slidbaneplade i aluminium. Alt elektrisk og pneumatisk udstyr er monteret inde i den centrale krop, som den centrale rotor er fastgjort på. Forlystelsen bevæger sig ved hjælp af en selvbremsende vekselstrømsgearmotor, der er fastgjort til den centrale rotor og styret af et frekvensdrev.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Musik-Express-forlystelsen består af en cirkulær udviklingsbane med fordybninger og tre cat backs. Skinnen er understøttet af en stålhestestruktur, der er forbundet til den centrale krop med radiale longeron- og trækstænger. Hele metalkonstruktionen er varmgalvaniseret. Tyve vogne kører langs skinnen og er forbundet til en central rotor med radiale fejeblade. Fodpladerne til vognene består af en slidbaneplade i aluminium. Alt elektrisk og pneumatisk udstyr er monteret inde i den centrale krop, hvor den centrale rotor er fastgjort. Alle dekorative paneler er belagt med aluminiumsplader. Den elektronisk styrede belysning består af cabochoner. Overdækningen er lavet af brandsikkert materiale (klasse 2), og panelerne på vognene er lavet af glasfiber. Vognene bevæges af 5 selvbremsende vekselstrømsmotorer, der er fastgjort på enderne af de radiale fejeblade og styres af et frekvensdrev.

Anmod om et pristilbud

Sælger eller fremstiller du lignende produkter?

Registrer dig på europages og vis dine produkter

Tilføj min virksomhed

Italien

Bekræftet af Europages

Track-ride består af en åben pavillon, hvor automatisk drevne vogne (med flere passagerer) kører langs den modsatte skinne. Hver vogn har en kapacitet på 2 eller 4 passagerer, og er designet til at køre på flere niveauer. Køretøjet består af et malet stålchassis. Drivenheden består af en jævnstrømsgearmotor, der er forbundet med bagakslens hjul.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Track-ride består af en åben pavillon, hvor automatisk drevne vogne (med flere passagerer) kører langs den modsatte skinne. Hver vogn har en kapacitet på 2 eller 4 passagerer, og er designet til at køre på flere niveauer. Køretøjet består af et malet stålchassis. Drivenheden består af en jævnstrømsgearmotor, der er forbundet med bagakslens hjul.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Den mørke tur består af en lukket pavillon, hvor automatisk styrede køretøjer (med flere passagerer) kører langs en skinne hen over en "skræmmende" scene med animationer og lydeffekter. Hver vogn har plads til 4 passagerer og er udstyret med sikkerhedsbøjler til at holde passagererne inde i vognene under kørslen. Dette Dark-Ride-køretøj er designet til at blive kørt på et enkelt niveau med flad overflade. køretøjet består af et malet stålchassis, omgivet af kofangerprofil og malet glasfiberkarosseri. Drivenheden består af en vekselstrømsgearmotor, der er forbundet med drivhjulene, som "klamper" langs banen. Den elektriske motor styres af et frekvensdrev, der er programmeret med forudindstillede driftshastigheder. Køretøjet er understøttet af fire drejelige hjul.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Dark-ride består af en lukket pavillon, hvor automatisk styrede køretøjer (med flere passagerer) kører langs en passende skinne over en "skræmmende" scene med animationer og lydeffekter. Hver vogn har plads til 2 passagerer og er udstyret med sikkerhedsbøjler til at holde passagererne inde i vognene under kørslen.dark-ride er designet til at køre på flere niveauer. Køretøjet består af et malet stålchassis, omgivet af en kofangerprofil, og et malet glasfiberkarrosseri. Drivenheden består af en DC-gearmotor, der er forbundet med bagakslens hjul. Køretøjet understøttes af en forvogn og to baghjul (oppumpede dæk).

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Svingkarrusellen består af en roterende struktur, der rejser sig langs en central søjle og bærer tre rækker af svingende stole. 16 dobbeltsæder er placeret på den inderste række, så der er plads til en voksen og et barn. Hele konstruktionen er varmgalvaniseret med undtagelse af den centrale søjle, og den er dækket af håndmalede, dekorative glasfiberpaneler, hvorpå der er fastgjort belysning. Gyngestolene og deres støttekæder er lavet af rustfrit stål. Det overdækkende tag består af et flammehæmmende lærred. Rotationen foretages af to selvbremsende vekselstrømsmotorer i toppen og en vekselstrømsmotor i bunden af den centrale søjle. Alle motorer styres af frekvensomformere, og hele systemet styres af PLC'er.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bumper-car-pavillonen består af en afgrænset stålplatform og en tagkonstruktion, hvor elektrisk drevne køretøjer betjenes individuelt af passagererne. Hver bil har plads til 2 passagerer og er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt. Strømforsyningen til bilen sker gennem stålbelægningen og et stålnet i loftet, der er fastgjort til tagkonstruktionen (traditionel strømopsamling). Kørefladen er afgrænset langs kanten af en stålkofangerkonstruktion og et fodbræt i aluminium. Rækværk til kabinettet er også tilgængeligt. Hele konstruktionen er varmgalvaniseret, og fodbrættet er lavet af en skridsikker aluminiumsplade. Det overdækkende tag består af en brandsikker dug.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. Ali-bilerne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med vagten. Disse køretøjer har en kapacitet på to passagerer hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 40-70 volt. Lavspændingsmotoren fås også til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. Ali-bilerne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med vagten. Disse køretøjer har en kapacitet på to passagerer hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 40-70 volt. Lavspændingsmotoren fås også til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. Ali-bilerne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med vagten. Disse køretøjer har en kapacitet på to passagerer hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 40-70 volt. Lavspændingsmotoren fås også til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons "Midi"-kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. AII-vogne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med afskærmningen. Disse køretøjer har plads til en voksen og et barn hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 40-70 volt. Lavspændingsmotoren er også tilgængelig til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. AII-vogne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med vagten. Disse køretøjer har en kapacitet på to passagerer hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 60-11O volt. Lavspændingsmotoren er også tilgængelig til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Italien

Bekræftet af Europages

Bertazzons kofangerbiler er designet til at køre på en stålbane omgivet af en indkapslet kofangerprofil. AII-vogne er udstyret med oppustede gummikofangere hele vejen rundt, specielt designet til at reducere sammenstødet mellem køretøjer og med vagten. Disse køretøjer har en kapacitet på to passagerer hver og er udstyret med faste sikkerhedsseler. Drivenheden består af Bertazzons egen patenterede koblingsfri jævnstrømsmotor, der arbejder med en variabel spænding på 60-11O volt. Lavspændingsmotoren er også tilgængelig til "Floor power pick-up"-installationer.

Anmod om et pristilbud

Anmodning om tilbud

Opret en anmodning og få flere tilbud fra verificerede leverandører.

  • Kun relevante leverandører
  • I overensstemmelse med databeskyttelse
  • 100% gratis