• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • online marketing

Resultater for

Online marketing - Rusland

Rusland
  1. LEADONANCE

    Rusland

    Leadonance er et automatiseret marketingsbureau der leverer B2B-tjenester inden for onlinemarkedsføring på Marketo eller Pardot platformene. Konsulenter inden for direkte markedsføring hjælper virksomhederne med at automatisere markedsføringsstrategier, administrere kunderejsen for deres kunder baseret på erfaringen fra globale markedsledere. Leadonance skaber transparente og skalerbare programmer for at øge konversionshastigheden, og skabe en stabil kommunikationskanal med kunderne. Bureauets tjenester inkluderer: reklamekampagner; markedsføringsanalyse og lead-administrering; skabelse af internetpunkter, landingssider og formularer; integrere håndskrevet CRM og apps med Marketo; udvikling af applikationssoftware til salgs- og markedsføringssektoren for at udvide funktionaliteten af Marketo. Bureauet tilbyder deres B2B-klienter et stort udvalg af tjenester, fra rådgivning angående brugen af Marketo til en opsætning af systemet, og fra hjemmesideintegration til programstyring.

  2. BYYD

    Rusland

    BYYD er en tech-baseret russisk virksomhed, er udelukkende fokuserer på marketing og annoncering på mobiltelefoner. Vi yder fuld funktionel support for hver reklamekampagne på alle trin: instruktionsmøde, produktion og reklamedesign, design og produktion af reklamekampagner i apps til mobiltelefoner, en rapport om marketingkampagnen. Reklamebannerstørrelser: Fuldskærmsbannere, oprindelig format , rich-media bannere, video. Vores partnere er de største netværk og uafhængige reklamebureauer. Vores værktøjer omfatter alle nøgle-SSPs som giver os et sortiment på mere end 100.000 apps til mobiltelefoner med værktøjer overalt i verden, som sikrer en enestående rækkevidde. Vi tilbyder vores kunder Brand Lift service – en undersøgelse, som hjælper med at vurdere 'organic brand awareness' blandt mobiltelefonpublikummet under hensyntagen til den store procentdel af brugere, der kun bruger mobiltelefonen samt indsamling af data om øgningen af brand awareness efter annonceringsaktivitet.