EASYPRACTICE

Danmark

Office Building Outline icon Tjenesteudbyder

Web icon

EasyPractice giver dig mulighed for at administrere og automatisere store dele af din klinik eller terapeut praksis. Vi startede som en platform til online booking, men har siden udvidet mulighederne i systemet, så du kan simplificere hele din praksis - og vi hjælper i dag mere end 25.000 klinikker verden over. Her har du muligheden for at styre det hele fra ét sted. Du kan her styre hele forløbet fra kunden bliver oprettet i dit system til at holde styr på online bookinger, bevare overblikket over patientjournaler i den indbyggede kalender, tage mod betaling fra dine kunder og give adgang til dine medarbejdere. Vi har et meget skarpt fokus på sikkerhed - derfor er alle vores løsninger også 100% i overensstemmelse med GDPR. Det er vigtigt for os, at alle har mulighed for at bruge tiden på det, de er gode til - nemlig behandling af klienter. Derfor har vi også prissat vores system, så alle kan være med. Hvis dit behov er lille, så kan du komme i gang gratis, men ellers følger prisen dit behov - det synes vi er mest fair for alle. Vi er altid klar til at vejlede dig i hvilken løsning, der er bedst for dig - men du kan også droppe snakken med os og komme direkte i gang på vores hjemmeside.

Domain icon Tjenesteudbyder

EASYPRACTICE

Strandlodsvej 44, 3.

2300 København S - Danmark

momsnr.
Kontakt

Virksomhedsoplysninger

Nøgletal

  • Antal ansatte
    11 – 50

Organisation

  • Hovedaktivitet
    Tjenesteudbyder

Aktiviteter i EASYPRACTICE

  • Administrationssoftware til virksomheder
  • apotekersoftware
  • software til anvendelse i medicinske klinikker
Office Building Outline icon
En side til din virksomhed
Kan du se dette? Også dine potentielle kunder Tilmeld dig nu for at blive synlig på europages.

Anmodning om tilbud

Opret en anmodning og få flere tilbud fra verificerede leverandører.

  • Kun relevante leverandører
  • I overensstemmelse med databeskyttelse
  • 100% gratis